Stap uit je eenzaamheid – Kira Asatryan

9200000060403114

Stap uit je eenzaamheid, terug naar waar je thuishoort in verbinding met jezelf en anderen van Kyra Asatryan is een prettig, praktisch en liefdevol boek vol inspiratie en advies om verbondenheid aan te gaan met jezelf en met anderen. Want verbondenheid is volgens Kyra Asatryan de positieve tegenhanger van eenzaamheid. Eenzaamheid is niet iets wat is ‘voorbehouden’ aan ouderen of mensen die niet in het standaard sociale plaatje passen. 40% van de volwassenen voelt zich in meer of mindere mate eenzaam. Ook binnen een relatie, ook binnen een grote vriendenkring, ook binnen een ogenschijnlijk leuke baan. En dat terwijl we meer ‘sociaal’ verbonden zijn dan ooit met onze smartphones. Maar dat is dus niet de verbondenheid waar Kyra Asatryan op doelt. Met de simpele maar doeltreffende stappen in dit boek ben je in staat om geleidelijk aan meer echte en diepgaande verbondenheid aan te gaan met jezelf en de mensen om je heen. Read more

Het regent geluk – Lisa Portengen

Het regent geluk

Het regent geluk van Lisa Portengen en co-auteur Koos Janson is een perfecte introductie op het boek Een cursus in wonderen (ECIW). Lisa Portengen wilde Een cursus in wonderen al heel lang ‘doorgronden’ en beet zich er in vast. In de vertaler van de Cursus Koos Janson vond zij de perfecte leraar. Toen Lisa met haar online community Smart & Sexy. een 100-dagen feel good challenge organiseerde, belde ze iedere dag met Koos. Ze stelde hem alledaagse vragen, waar veel vrouwen mee worstelen: waarom lukt het me niet om af te vallen? Waarom kan ik maar geen afstand nemen van mijn werk? Waarom heb ik toch altijd ruzie om dezelfde dingen met mijn partner? Koos gaf heldere antwoorden op basis van Een cursus in wonderen. Het resultaat: GELUK! Hun tweegesprekken zijn gebundeld in dit boek. Het biedt je een unieke combinatie van feel good en verdieping. Read more